gratis rijbewijs online/forum is voor leerlingen rijscholen?

Graag uw mening over deze website.
Wit - Zwart
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 nov 2009, 14:18

gratis rijbewijs online/forum is voor leerlingen rijscholen?

Bericht door Wit - Zwart »

Geachte Gratis rijbewijs online/forum.



Mijn mening over de gratis rijbewijs online/forum.

1. Deze forum is niet meer zoals het vroeger was ?
De eerste twee jaren bestaan van gratis rijbewijs online/forum was de plezant jaren en was deze forum nog neutraal voor de vragen te beantwoorden van leerlingen met een begeleiders en leerlingen van rijscholen ?

2. Vanaf het 3de jaar bestaan gratis rijbewijs online/forum en tot heden is deze forum meer en meer voor leerlingen voor rijcholen geworden ?

3. Kijk maar eens heel goed en lees maar eens heel goed vanaf het bestaan van gratis rijbewijs online/forum tot heden ?
a. Leerling met begeleider hun vragen worden vlugger op slot gezet ?
b. Leerlingen van rijscholen hun vragen worden nooit op slot gezet ?
c. Dit komt zo over bij mij,dat gratis rijbewijs online/forum " graag zou willen ",dat het behalen voor rijbewijs B zo veel geld moet kosten en liefst nog alleen praktijklessen bij een erkende rijschool volgen ?


Dit was mijn mening over gratis rijbewijs online/forum = :) + :( = :wink:
Stefan Peeters
Administrator
Berichten: 4318
Lid geworden op: 16 aug 2007, 11:37
Locatie: Wechelderzande

Re: gratis rijbewijs online/forum is voor leerlingen rijscholen?

Bericht door Stefan Peeters »

Wit - Zwart schreef:1. Deze forum is niet meer zoals het vroeger was ?
De eerste twee jaren bestaan van gratis rijbewijs online/forum was de plezant jaren en was deze forum nog neutraal voor de vragen te beantwoorden van leerlingen met een begeleiders en leerlingen van rijscholen ?
2. Vanaf het 3de jaar bestaan gratis rijbewijs online/forum en tot heden is deze forum meer en meer voor leerlingen voor rijcholen geworden ?
Voor iemand die pas geregistreerd is vind ik dat jij nogal een uitgesproken mening verkondigt.
Wit - Zwart schreef:a. Leerling met begeleider hun vragen worden vlugger op slot gezet ?
Slotjes worden gezet wanneer er respectloze of kinderachtige zaken gepost worden.
Wie die post heeft geen belang en daar wordt ook niet naar gekeken.

Voor sommige individuen lijkt het bovendien nodig om over elk onderwerp een discussie te gaan starten.
Er staat nochtans duidelijk in de forumregels dat dit geen discussieforum is.
Wit - Zwart schreef:b. Leerlingen van rijscholen hun vragen worden nooit op slot gezet ?
Misschien dat die mensen zich beter bewust zijn van het feit dat een rijbewijs behalen een ernstige zaak is. Tenslotte hebben die mensen er een smak geld tegenaan gegooid.
Er zijn nog steeds mensen die denken dat het behalen van een rijbewijs een spelletje is. Zij geloven dan ook niet in de waarde van een professionele opleiding.
Komen zij dan hier vragen stellen, en ze krijgen een antwoord dat niet in hun kraam past, dan gaan ze beginnen discussiëren en belachelijke antwoorden posten of onnozelheden verkondigen.
Op die manier heeft een topic geen waarde meer en kan het best afgesloten worden.
Wit - Zwart schreef:c. Dit komt zo over bij mij,dat gratis rijbewijs online/forum " graag zou willen ",dat het behalen voor rijbewijs B zo veel geld moet kosten en liefst nog alleen praktijklessen bij een erkende rijschool volgen ?
Waarom zouden wij onze tijd investeren in dit project wanneer we zelf niet achter het idee zouden staan dat een rijbewijs niet noodzakelijk veel geld moet kosten?
Wat wij promoten is een opleiding door bekwame personen. Dat hoeven niet noodzakelijk professionelen te zijn, maar iemand die ernstig bezig is met het opleiden van een kandidaat.

Niemand hoeft van het begin af 20 uur rijschool te volgen. Maar een goed begin kan zijn dat een kandidaat een paar uur rijschool volgt om de basis te leggen, en dan liefst in het bijzijn van de begeleider.
De rijscholen vinden dat geen probleem.
Wit - Zwart schreef:Dit was mijn mening over gratis rijbewijs online/forum = :) + :( = :wink:
Waarvan akte.
Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit 8) (J. Cruijff)
de rijprof
Medewerker
Berichten: 8352
Lid geworden op: 01 jul 2008, 00:24
Contacteer:

Re: gratis rijbewijs online/forum is voor leerlingen rijscholen?

Bericht door de rijprof »

Wij beantwoorden elke vraag, aan iedereen, ongeacht welk type opleiding.

Aan jou om het tegendeel te bewijzen.
http://www.derijprof.be - Zoekend kijken, doet je veiliger en vlotter rijden
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: gratis rijbewijs online/forum is voor leerlingen rijscholen?

Bericht door GRO »

Deze forum is niet meer zoals het vroeger was ?
Je hebt gelijk.
1. Tegenover de beginperiode zijn er nu veel meer bezoekers.
2. Tegenover de beginperiode is er nu een uitgebreider team van moderators en andere medewerkers waarop we kunnen rekenen om deskundig advies te geven aan jongeren die vragen stellen.

Het aantal postings waarop een slot is gezet, is nog geen 0,1 %

Waarom wordt soms een slot gezet? Omdat het topic afdwaalt van de oorspronkelijke vraag, die intussen al ruim beantwoord is.

Welke groep wordt bevoorbeeld: Niemand. Iedereen is hier welkom. Zowel jongeren die leren rijden met vrije begeleiding, als met de rijschool. Het merendeel van de vragen worden hier trouwens gesteld door jongeren die leren rijden met vrije begeleiding. Dat is ook normaal, want jongeren die 20 uur praktijkles hebben gevolgd, hebben vaak van hun rijschoolinstructeur al een antwoord gekregen op algemene basisvragen.

Opmerking:
Wij hebben een paar keer een topic afgesloten omdat een bezoeker die graag discussieerde, een topic gebruikte om discussies aan te gaan, wat niet de bedoeling is. Dat was iemand die heel graag bepaalde delen van zijn tekst onderlijnde en bepaalde woorden in het vet zette. En overvloeding gebruik maakte van incoontjes.

Dus zo'n beetje jouw stijl. Wil je er rekening mee houden dat onderlijnen op het internet meestal betekent dat achter het woord een link zit. Onderlijn dus, zoals die andere bezoeker, niet te veel in je postings. Dat werkt verwarrend. :)
Stefan Peeters
Administrator
Berichten: 4318
Lid geworden op: 16 aug 2007, 11:37
Locatie: Wechelderzande

Re: gratis rijbewijs online/forum is voor leerlingen rijscholen?

Bericht door Stefan Peeters »

De vraag van "Wit-Zwart" lijkt me hiermee voldoende beantwoord.

De rest van dit topic werd afgesplitst naar hier.
Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit 8) (J. Cruijff)
Gesloten