perfect en mooie deze nieuw forum aanpassing,maar ?

Graag uw mening over deze website.
Montenaken.P.L..

perfect en mooie deze nieuw forum aanpassing,maar ?

Bericht door Montenaken.P.L.. »

deze forum aanpassing is mooie en perfect,nu kun je onmiddelijk zien in het rood dat je een goede antwoord krijgt van één van de forum-makers.
Want soms krijg je zoveel antwoorden van forum-bezoekers dat je op het laaste niet meer weet,wie moet ik nu geloven ?

Dit is het zwakke schakel hierop deze forum,daar is nog werk aan de winkel ? Misschien in de toekomst een plan uitwerken,hoe pak jullie dit probleem aan ?


Met vriendelijke groeten.

Montenaken.P.L.
Stefan Peeters
Administrator
Berichten: 4318
Lid geworden op: 16 aug 2007, 11:37
Locatie: Wechelderzande

Re: perfect en mooie deze niuew forum aanpassing,maar ?

Bericht door Stefan Peeters »

Wanneer er gasten of andere bezoekers zijn die foutieve antwoorden plaatsen worden er zo snel mogelijk aanvullende commentaren gegeven door de moderatoren.

Indien nodig worden er antwoorden verwijderd of aangepast.

Je zal natuurlijk begrijpen dat de moderatoren geen 24 uur per dag aan hun pc zitten, dus kan het soms eventjes duren alvorens een correctie wordt uitgevoerd.

Een goede raad die ik je kan geven is: bij moeilijke vragen wacht je best af tot er iemand van de moderatoren heeft geantwoord.

Bij twijfel kan je natuurlijk ook altijd een van de moderatoren per pb of mail een vraag stellen.
Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit 8) (J. Cruijff)
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: perfect en mooie deze niuew forum aanpassing,maar ?

Bericht door GRO »

Beste,

Van de ene kant waarderen wij het zeer sterk wanneer jongeren zelf een vraag beantwoorden. En zeer vaak geven zij ook een correct antwoord.

Het gebeurt wel eens dat een jongere het in zijn antwoord toch foutief voorheeft of onvolledig is. In dat geval wordt het door een moderator aangevuld.
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Re: perfect en mooie deze niuew forum aanpassing,maar ?

Bericht door Benny Stinkens »

Het kan nog erger zelfs :wink:

Om heel eerlijk te zijn moeten we zelfs toegeven dat ook de moderatoren soms verkeerd zitten of niet volledig zijn.
Dit is nogthans ook menselijk en geen reden tot paniek want ook hier staan de andere moderatoren klaar om deze fout of onvolledigheid weg te werken.

Zijn we dan onbekwaam :?: Neen helemaal niet onze mensen zijn zeer goed opgeleid en vooral zeer gemotiveerd, maar het zijn nog altijd mensen en de foutjes gebeuren meestal omdat men snel wil zijn of soms wel eens de vraagsteller niet goed begrijpt.

Daarom wil ik alle gebruikers dan ook oproepen om hun vraag zo duidelijk mogelijk te stellen want met momenten moet ik dingen 5 keer lezen en kan aan sommige vragen nog niet uit (en ik ben niet de enige)

Een goed opgestelde vraag bied weinig kans om verkeerd beantwoord te worden en onze moderatoren waken over elkaar wat de kwaliteit alleen maar ten goede komt :wink:
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Plaats reactie