Benny Stinkens schreef:Wat is nu duurder
Een voertuig houden wat 2 jaar later geschikt is voor de schroot of Leasing met dus garantie op een bepaalde restwaarde
Leasing of niet, de grootste waardevermindering gebeurt als je de garage buitenrijdt met een tot dan nieuwe auto ...
Die onkostenpost is er, en de leasingmaatschappij zal die zeker terug willen.
Waarom zou een lesvoertuig na 2 jaar een wrak zijn
Ik neem aan dat onze Nederlandse gast-instructeur ook niet met wrakken van leswagens rondrijdt.
Op 2 jaar hebben jullie wel de waardevermindering van 6 nieuwe voertuigen + 6 maal de in/uitbouw van de dubbele bediening betaald ... de Nederlandse gast maar 1 maal.
[quote="Benny Stinkens"]Wat is nu duurder :?: Een voertuig houden wat 2 jaar later geschikt is voor de schroot of Leasing met dus garantie op een bepaalde restwaarde :?:[/quote]
Leasing of niet, de grootste waardevermindering gebeurt als je de garage buitenrijdt met een tot dan nieuwe auto ...
Die onkostenpost is er, en de leasingmaatschappij zal die zeker terug willen.
Waarom zou een lesvoertuig na 2 jaar een wrak zijn :?:
Ik neem aan dat onze Nederlandse gast-instructeur ook niet met wrakken van leswagens rondrijdt.
Op 2 jaar hebben jullie wel de waardevermindering van 6 nieuwe voertuigen + 6 maal de in/uitbouw van de dubbele bediening betaald ... de Nederlandse gast maar 1 maal.