GaStjEIII schreef: Als er nu een bestuurder met een voertuig waarvan de massa in beladen toestand hoger is dan de aangeduide massa moest rijden en die kent die plaats niet. Hoe geraakt hij dan terug? Zo te zien op die foto kan je nergens keren of afslaan of zie ik het verkeerd?
Ik meen me te herinneren dat er eerder ook al F9 (autoweg) staan.
En van de weg naast de ingang zelfs een F9 met pijl wijzend naar de tunnel ...
En dat 2de onderbord onder het bord van verboden toegang, in beide richtingen, voor iedere bestuurder. Is dat ADR?
Dat is vooral koeter-wegcodiaans ...
ADR en co weren is wel de bedoeling.
En waarom staat daar een slagboom?
Waaslandtunnel wordt soms volledig in de éne of de andere richting gebruikt.
Nadien moet je de bestuurders terug aan de goeie kant van de weg krijgen. Denkelijk daarvoor dus.
In het gewone geval kan die ook dienen om keren te verhinderen.
[quote="GaStjEIII"] Als er nu een bestuurder met een voertuig waarvan de massa in beladen toestand hoger is dan de aangeduide massa moest rijden en die kent die plaats niet. Hoe geraakt hij dan terug? Zo te zien op die foto kan je nergens keren of afslaan of zie ik het verkeerd?[/quote]
Ik meen me te herinneren dat er eerder ook al F9 (autoweg) staan.
En van de weg naast de ingang zelfs een F9 met pijl wijzend naar de tunnel ...
[quote]En dat 2de onderbord onder het bord van verboden toegang, in beide richtingen, voor iedere bestuurder. Is dat ADR?[/quote]
Dat is vooral koeter-wegcodiaans ...
ADR en co weren is wel de bedoeling.
[quote]En waarom staat daar een slagboom?[/quote]
Waaslandtunnel wordt soms volledig in de éne of de andere richting gebruikt.
Nadien moet je de bestuurders terug aan de goeie kant van de weg krijgen. Denkelijk daarvoor dus.
In het gewone geval kan die ook dienen om keren te verhinderen.