door GRO » 09 jul 2009, 14:45
Als je nu eens zou doen wat er op de site staat dat je moet doen als je geen code krijgt, dan had je ze al lang van Storedesk gekregen.
Het probleem is dat er momenteel storingen zijn bij Mobistar. De codes worden verstuurd, maar bij Mobistar zit het vast (voor een aantal).
Dus neem contact op met storedesk, zeg uw telefoonnummer en zij kunnen u uw code via de tlefoon geven.
Geen enkele bezoeker van het forum kan je daarbij helpen. Daarom dat er ook op de pagina met de uitleg staat dat het geen zin heeft om hulp te vragen op het forum.
Als je nu eens zou doen wat er op de site staat dat je moet doen als je geen code krijgt, dan had je ze al lang van Storedesk gekregen.
Het probleem is dat er momenteel storingen zijn bij Mobistar. De codes worden verstuurd, maar bij Mobistar zit het vast (voor een aantal).
Dus neem contact op met storedesk, zeg uw telefoonnummer en zij kunnen u uw code via de tlefoon geven.
Geen enkele bezoeker van het forum kan je daarbij helpen. Daarom dat er ook op de pagina met de uitleg staat dat het geen zin heeft om hulp te vragen op het forum.